Klantenservice

 

1. Contact

Vul hier ons contactformulier in.
E-mail: info@seasonbags.nl
Telefoon: +31 6 12 83 67 14 (ook bereikbaar via WhatsApp)

2. Bedrijfsgegevens

Season Bags is een handelsnaam van VOF Silanto
KvK: 6404 1999
BTW: NL8554 98 249 B 01

3. Bestellen

Goede service is voor ons vanzelfsprekend. Op de checkout pagina vragen wij je daarom om het e-mailadres zodat we de bestelbevestiging, factuur en track&trace code kunnen sturen. Het telefoonnummer gebruiken we alleen indien er onduidelijkheden of problemen zijn m.b.t. de bestelde tassen, adressering of levering. 

Heb je zelf vragen neem dan gerust even contact met ons op. 

Werkt iets niet naar behoren laat het ons dan a.u.b. weten. Meldingen worden beloond!

We streven erna om bestellingen, die op werkdagen voor 16.00 uur geplaatst zijn, nog dezelfde dag te verzenden.

 

 

 

    

4. Betalen

Season Bags biedt de mogelijkheid om kosteloos te betalen via:

  • iDeal (alleen in Nederland)
  • Bancontact/Mister Cash (België)
  • Sofort Banking  
  • Credit Card (MasterCard of Visa)
  • Belfius Direct Net
  • KBC/CBC
  • Pay Pal 
  • Fashioncheque

Ons betalingsverkeer is volledig veilig en wordt afgehandeld door de payment providers Mollie en Pay.nl

5.Betalen met fashioncheque

Seasonbags accepteert betalingen met een fashioncheque. Op onze "checkout" pagina kiest u bij gewenste betaalwijze: fashioncheque. (De code dus niet invullen bij kortingscode!) Nadat je "bestellen" hebt aangeklikt krijg je het scherm van de fashioncheque. Vul hier je gegevens in en klik op "verder"om het betalingsproces af te ronden. Is het saldo niet toereikend dan kan het restbedrag worden betaald met b.v. iDeal. Is het saldo hoger dan wordt de waarde van de fashioncheque automatisch aangepast.


    

6. Verzenden

De bestelling wordt binnen 1-4 werkdagen als pakketpost of brievenbuspost, afhankelijk van de afmetingen en het gewicht, via PostNL bij je aangeboden. Het pakket is te volgen via de track&trace code die je per mail ontvangt.

In principe versturen wij al onze tassen als pakketpost tenzij er in de omschrijving vermeld staat dat de tas als brievenbuspost verstuurd wordt.

De verzendkosten bedragen voor Nederland €5,80 per pakket en €3,95 als het brievenbuspost is.

Wil je zelf een dag, tijdstip en eventueel een afhaallocatie kiezen dan kun je dit eenvoudig zelf omzetten. Ga naar PostNL bezorging pakketten, voer de track en trace code en postcode in en volg de stappen.

Voor België hanteren we het standaard tarief van PostNL: €9,30 per pakket (t/m 2 kg). Dit is zonder track&trace code. 

Mocht je meerdere tassen tegelijkertijd bestellen dan worden deze altijd als pakketpost verstuurd.

Boven €50,- betaal je binnen Nederland geen verzendkosten.

 

    

7. Retourneren

Indien een tas niet aan je verwachtingen voldoet stuur dan binnen 14 dagen een mail naar: info@seasonbags.nl waarin je de retournering meldt. We zouden het fijn vinden als je daarin ook de reden van retournering aangeeft maar dat hoeft niet.

Stuur je tas, inclusief alle toebehoren, in originele staat en verpakking, voorzien van de bestelbon binnen 30 dagen na levering, retour naar:

Season Bags
Sonseweg 17
5492NC Sint-Oedenrode

Sluit het pakket goed af en breng het naar een PostNL servicepunt. De kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.

Na ontvangst van de tas(sen) wordt het aankoopbedrag inclusief de daarbij behorende verzendkosten, als je tenminste de gehele bestelling retour stuurt, binnen 14 dagen teruggestort.

Indien, na retournering, het totaalbedrag van de behouden artikelen onder de €50,- komt, worden er alsnog verzendkosten in rekening gebracht. Deze zullen worden ingehouden op het terug te betalen bedrag. 

Heb je betaald met een fashioncheque dan krijg je het aankoopbedrag -10% terug. Betalen met een fashioncheque brengt voor ons namelijk extra kosten met zich mee.